آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش باران در خراسان رضوی  (٢۶ آبان ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۵۱۸۴
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
  • ۱
پیش‌بینی بارش باران در خراسان رضوی  (٢۶ آبان ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و بارش‌های رگباری توام با رعد و برق آغاز خواهد شد. همچنین در نواحی سردسیر  و مرکزی استان احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

گروه جامعه|شهرآرانیوز؛ زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چناران با کمینه دمای مثبت یک درجهسردترین و مهولات با پیشینه دمای ٢٠ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سرخس با٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۴ و ١۵ درجه گزارش شده که امروز دمای‌هوای این کلان‌شهر افزایش خواهد داشت و در گرمترین ساعات به ١٩ درجه و در سردترین ساعات به ٩درجه خواهد رسید.

عنایتی ادامه داد: امروز با ورود سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود . از عصر امروز بر سرعت وزش باد افزودهخواهد شد و بارشهای رگباری توام با رعد و برق آغاز خواهد شد.همچنین در نواحی سردسیر  و مرکزی استان احتمال بارش تگرگوجود دارد.

وی اضافه کرد: در روز جمعه بارش باران غالب نقاط استان را در برمی‌گیرد و در برخی نواحی مرکزی و شمالی احتمال ایجاد روانآب وسیلاب وجود دارد. بیشترین بارشها از امشب تا ظهر فردا رخ خواهد داد و در محورهای و گردنه‌های سردسیر تشکیل مه، کاهش دید،وزش شدید باد دور از انتظار نیست.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی٧٨ بود و هماکنون شاخص کیفیت هوا ٩١ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه‌های مفتح با شاخص ١١٠ و کریمی  با شاخص ١٠١ گزارش شده است.

لازم به ذکراست:ایستگاههای سرافرازان، پایانه امام رضا(ع)، خاقانی، خیام شمالی، امانیه، شهر، چمن و شهید آوینی در شرایط قابل قبول قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی کمالیان مهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
0
0
با سلام و تشکر از زحمات شما
خواهشمندم در نوشتن مقالات دقت شود که اینهمه اشتباه املایی ویا تایپی نداشته باشید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->